2014年3月17日星期一

初嘗古方薰蒸療法程序 – 養生六步曲 (特別升級版) @MEDIBEAUTY美然保 (附讀者優惠: 免費體驗香薰全身按摩)

 
 轉天氣時出現既身體變化,都在提醒我已經不再是十八廿二..
踏入春季,潮濕令我時常感到疲倦,肌肉關節就好像做完運動後很酸痛..
早前一覺睡醒,更加變成瞓矮頸,整個頸椎肩背都好痛...
 

 
 唔想只係搽止痛膏治標不治本..
早前便到了位於銅鑼灣MEDIBEAUTY
體驗古方薰蒸療法程序 – 養生六步曲 (特別升級版) ..
 
 
MEDIBEAUTY美然保為MEDIFAST快驗保集團成員,提供一站式健康管理中心..
包括肌齡管理、體重管理、壓力管理及痛症管理服務等..
 
 佔地一層6,000平方尺,地方很寬敞,設有男女賓部..
備有各種先進塑身及專業抗衰老儀器,設有20多間獨立房間..
並有桑拿房、水療設施及休憩區..
 
 
VIP房間設有獨立浴缸、按摩床及特設專業蒸薰床..
 

 
養生六步曲包括: 薰、穴、疏、調、補、貼
 
利用中藥蒸氣薰蒸患處或全身,藥力加上蒸氣令血管擴張,皮膚迅速吸收藥氣..
從而促進血液及淋巴循環,再配合開穴、穴位按摩、
藥酒鬆筋及3R深層排毒機深層排毒,調節全身神經及肌肉關節等機能..
 
即中醫理論的「通經」,對各內臟、盆腔、頸椎、胸部、脊椎、
腿部等多個部位皆有治療和保健作用..
 
--排汗排毒,解表去邪,袪風除濕,具有調節五行,暢通經絡的作用
--舒緩壓力,鬆弛肌肉,改善失眠,從生理到心理趨於協調平衡
--配合名貴中草藥包能達到補氣血,安神、活血化瘀、排水減肥之效
--改善風濕性關節炎、腰肌勞損、腫痛、肢體麻木、軟組織損傷
--舒緩虛寒性腸胃疾病,消化不良,上呼吸感染、咽喉腫痛、感冒咳嗽
--舒緩經痛怕冷、婦科疾病、慢性盆腔炎
--美容去黃,肌膚細緻有彈性
 
 
養生六步曲
薰: 借用中藥蒸氣,利用藥力、熱力直接作用於所薰部位,達到擴張局部血管、
   
促進血液經絡淋巴循環
 
穴: 通過養生開穴精油,疏通經絡和穴位,加強體內排毒能力
 
疏: 通過高科技養生儀器,借助養生精油進行深層次疏泄排毒,軟堅散結..
   
增強肝腎排毒功能

調: 運用藥酒和養生精油,進行經絡專業按摩,調和氣血達到驅風、驅濕、
   
散寒、化瘀、止痛、理氣的功效..
 
補: 運用有藥草中鑽石之稱的艾絨所造成的養生墊,局部進行熱敷,起理氣血、
   
溫經脈、逐寒濕、止冷痛的作用
 
貼:運用能量藥貼增強養生療效,固本培元,增強元氣
 
 
換好衣物(其實就是全身脫光光,只穿上紙內衣褲)..
躺上蒸薰床,可即時聞到陣陣中草藥味,暖暖熱氣湧上來,感覺很舒服...
因為我講比按摩師我早2日瞓矮頸同成日頭痛,佢特別利用這個時間幫我按摩..
 
半小時蒸薰結束,感覺有汗出但不是非常多..
按摩師話係第一次係正常,多做幾次血液循環變好就會汗多點..
 
 
之後就到按摩床上..
養生開穴精油,配合刮棒疏通經絡和穴位..
有些位會特別痛,例如肩頸及坐骨神經附近,OL及時常用電腦通常都係..
 

 
一直很想試刮砂,但又怕手勢不正宗..
這個電動刮砂器就比會比較安全,力量亦會平均一點..
 
按摩我一向很受力,所以按摩師都話估唔到我忍到..
因為好多人初次試會覺得痛,但我又OK,不過刮完真係成個背花晒,HAHA..
 
 
之後再用3R深層排毒儀器通淋巴..
震震下都幾舒服,尤其按摩雙腳時添...
 
 
轉過身再用上藥酒和養生精油按摩集中按肩頸、頭及雙手比較攰痛既地方...
 力度十足,按完真係成個腦醒晒,可能D血上番去都唔定...
 
最後貼上藥貼就完成啦,要貼至少4小時才可以..
回家後亦要2小時後才可以沖涼..
 
做完整個療程,即時感覺是身體變輕了,頭亦變清醒,當晚非常好瞓...
第二天感到瞓矮頸已經唔再痛,肌肉鬆O左好多..
而背後既刮砂痕跡,4-5天後會完全散去,不用擔心呀!!!
 
 
 
睇完我既分享,大家有冇興趣想去試下???
MEDIBEAUTY特別為我既讀者提供免費體驗香薰全身按摩..
只要CLICK入下列連結登記,就會有職員聯絡O架啦!!咁著數唔好錯過!!!

MEDIBEAUTY 美然保地址及服務時間:
香港銅鑼灣禮頓道91號雲翠大廈3樓全層 (電話: 2272 8388) 
星期一至五: 11am-9:30pm, 星期六: 10am-8pm, 星期日及公眾假期: 10am-7pm

https://www.facebook.com/medibeauty.hk
http://www.medibeauty.com.hk/


沒有留言 :

發佈留言