2014年8月15日星期五

FRAXEL DUAL 雙飛梭雷射 1550/1927NM 療程。第三回 @百滙皮膚中心


大家知道嗎??從前我是落街買份報紙、甚至只係去後樓梯倒個垃圾..
我都至少要搽番個碎粉或粉餅,沒有誇張而是100%事實..
因為我既皮膚確實不太好,尤其是重災區既鼻位..

但現時在附近外出,我只頂著一副粗框眼鏡,素著臉都夠膽..
很開心膚質是明顯有改善了,不過療程仍未完成,所以一個月後又進行..
第三回 FRAXEL DUAL 雙飛梭雷射 1550/1927NM 療程..


FRAXEL DUAL 雙飛梭雷射 1550/1927NM 療程
是一項可改善肌膚老化而出現皺紋、斑點及凹凸洞問題既療程..
安全、無傷口、術後不影響正常生活作息,修護因時光而受損之肌膚 ..
雙重有效波長,可解決肌膚由淺至深的問題.. 

 最新FRAXEL技術有兩種治療模式,可有效針對下列情況進行治療:
皮膚表面 (1927NM)深層皮膚層 (1550NM)

深層模式 = 1550: 減少眼部周圍之細紋與皺紋,改善痘疤、凹凸洞與手術疤痕..
 表層模式 = 1927: 更平滑、更清新、更年輕之皮膚,改善膚色與膚質..
改善皮膚淺層斑點、色素不均、肌膚細緻度,有效治療癌前病變(光化性角化症)


 只塗了防曬就出門,所以清潔步驟變快了..
待皮膚完全潔淨,陳醫生入房仔細檢查膚質後,確定可以進行療程..
姑娘就開始塗麻藥,蓋上保鮮紙加強滲透,約20分鐘就OK..


抹去麻藥,於雙眼貼上膠布作保護,就正式開始..
事前陳醫生都說明今次會加強,有可能會比較痛,有點小緊張..

第一下打,咦??同上次差唔多,其實唔太痛,定係我既接受能力高咗..
ANYWAY,心情即刻放鬆晒..


灼熱感反而冇上次咁勁,姑娘亦都幫我用冷風不斷吹著皮膚..
以減低不適既感覺,整個過程快又舒服...


完成後塗上藥膏及防曬就走得啦..
即時面上不太泛紅..


當日回家塗中就開始黎料,皮膚感到好熱好紅..
但幸好灼熱感只維拎1-2小時就消失了..


泛紅就沒有上次咁快散,第2日才開始逐漸減淡..


鼻及下巴有很多一點點白色東東,但我沒有理會..
只繼續用溫和潔膚產品,塗上醫生開的保濕霜及藥膏,外出使用防曬..


第3日開始結焦,而且今次明顯比較多...


第5日用化妝棉可抹到少量啡色的焦...


下巴的結焦及腮位是最多,摸上去非常粗糙..
鼻上出了小顆痘痘..


第7日面頰長多一顆小痘,而結焦已經甩掉了7、8成...


比起第一、二回,這次的結焦甩既時間略長..


差不多要8日以上才完全甩掉.膚質亦比較乾..


第9日皮膚變回光滑了..


膚質很好,上妝更貼面...


而且收毛孔效果開始變得較明顯..


療程進行了3個月時間 ,就來個小總結看看成效..
對比一下療程前後,膚質既改善..

面頰問題不算大,但療程前有不少紅點、啡斑、痘印,膚色較不均勻..
完成三回療程後,見到膚質細滑了,礙眼既色素減淡..


鼻側面珠位的水滴型毛孔也有改善..
化妝時就最感到分別..


嚴重災區的鼻子皮膚,之前我用了很多方法都沒大進展,但 FRAXEL 真的有效..
先說一下問題,毛孔極粗大,小時候常擠壓形成皮膚有點不平,微絲血管等等..

三回療程後,不用多說也見到原本有輕微凹凸既地方,已平滑了許多..
毛孔及微絲血管也有改善,期望膚質會愈來愈靚^^


P.S. 百滙皮膚中心為有興趣體驗療程既讀者提供獨家優惠:
只要致電預約時表明是BLOGGER SANDRA既讀者,就可以享用免費皮膚咨詢分析..
以及CHEMICAL PEEL、激光治療或激光脫毛一次,不要錯過呀!!
(療程以醫生診治後及建議為準)

沒有留言 :

發佈留言