2017年11月7日星期二

女性益氣補血之選 @王朝滴雞精 - 美麗四物


愈是年紀大,就愈注重對身體的保養..
近年我都愛服用中藥調理,亦有針對痛症進行針灸..
雖然效果會較慢,但只要服用得宜,卻是有益無害..


平常我都愛飲用中式老火湯,特別是轉季入秋後..
正所謂【春夏養陽,秋冬養陰】.所以秋季進補是很重要的...

最近我就嘗試了王朝滴雞精 - 美麗四物 
$450/盒 (65ML X 10包)


嚴選 CAS 認證(相等無藥物殘留)合法牧場的適齡母雞..
再用10小時以100度古法恆溫滴釀,過程中不加任何水份地萃取每一滴雞隻精華..
令啖啖精華也是 “高蛋白”、“零脂肪” 及 ”低鈉量”..
加入四物藥材當歸、黃耆、枸杞、紅棗..
更可加強為女性補氣活血的功效..


獨立包裝很方便,平常保存於雪櫃冰格內
飲用時取出,整包加入100度熱水中 2-3分鐘即可..
亦可剪開包裝,取出滴雞精結塊,放入碗內用微波爐加熱..


當然,如果你已經懶到連容器都唔想清洗..
亦可以浸完整包飲用,不過要小心燙口,因為都幾熱下..

四物滴雞精一入口就充滿藥材味,但不算很強烈..
就算平常比較少飲中藥的,都會接受到,混合濃郁的滴雞精..
其實你會覺得飲一包係唔夠喉!!!

每日我都會早上在家空腹飲用,返到公司再食早餐..
維持了10天剛好飲完一整盒,加上我每隔2-3日自己都有煲茶飲..
我覺得身體真係暖和O左,尤其係之前病了一段時間..
常常覺得好凍,而家O係公司都唔需要加外套了^^


王朝滴雞精  

產品及資料由品牌提供





沒有留言 :

發佈留言